Skip to main content
x 

Doğan TV 2013'e damgasını vurdu

Doğan TV Holding, Ocak – Aralık 2013 tarihlerini kapsayan internet raporunu yayınladı.

Doğan TV 2013'e damgasını vurdu
Doğan TV 2013'e damgasını vurdu

TV programları ile internet entegrasyonunu kapsayan rapor, Doğan TV Holding'in bu alandaki çalışmalarını ve sene içindeki önemli kilometre taşlarını verilerle özetliyor.
 

 
Raporda, Ocak ayında lansmanı yapılan yeni eğlence kanalı netd.com üzerinden 1 yıl içinde toplam 9.213.039 kişinin video izlediği belirtilirken, Şubat ayına “Ben Bilmem Eşim Bilir” isimli yarışma programı damgasını vurmuş durumda. Yalnızca TV’de değil online oyunu ile de oyun camiasında da popüler olan “Ben Bilmem Eşim Bilir”in popülaritesini, Mart ayında ise Trendy Kent devam ettiriyor.
 
Şehir kurma oyunu Trendy Kent üzerinden 130 bin 231 şehir kurulduğu belirtilirken Doğan TV’nin online oyunlarda da iddialı olduğu gözden kaçmıyor. Nisan ayına baktığımızda ise yine “Ben Bilmem Eşim Bilir” sevenler için açılan ve kişilere programa seyirci olarak katılma hakkı kazandıran “İddia Zamanı” öne çıkıyor. Doğan, “İddia Zamanı”nda 6 milyon 500′den fazla kez iddiaya girildiğini söylüyor.
 
Kanal D'nin işitme ve görme engelliler için, web üzerinden dizilerini yayınladığı "Engelsiz Dizi" projesinde toplam 128 bin 407 kişi dizi izleme şansına kavuşurken Haziran ayında Doğan TV’ye bağlı televizyon kanallarının sosyal medya takipçi sayılarına yer veriliyor. Örnek vermek gerekirse Kanal D Twitter‘da 1.193.897 takipçiye ulaşırken Kanal D’nin popülaritesini sırasıyla CNN Türk, Dream TV ve TV2 takip ediyor.
 
Hala televizyonun en çok izlenen ve en çok konuşulan dizilerinden olan “Güneşi Beklerken”in Haziran ayında açılan Facebook sayfasını 533 binden fazla kişinin beğendiği dikkat çekerken “Yalan Dünya”nın Facebook beğeni sayısı 1 milyonun üzerine çıkmış durumda. Temmuz ayında TV2′yi öne çıkaran Doğan TV, TV2′nin online oyunlarına olan kullanıcı ilgisinden bahsederken Ağustos ayında yine “Güneşi Beklerken” bağlantılı bir projesine yer veriyor.
 
Dizideki Zeynep karakteri için kurgusal bir günlük oluşturan Doğan TV, zeynebingunlugu.com üzerinden yazılanları 5 ayda 761 binden fazla kişinin okuduğunu belirtiyor. Eylül ayında mobil uygulama kullanım rakamlarını veren Doğan, Ekim ayında Kanal D Foto Galeri’den bahsederek 3 ay içinde bu platforma 18 milyondan fazla fotoğraf yüklendiğini paylaşıyor.
 
Kasım ayında buneyinkafasi.kanald.com.tr‘yi açan Doğan TV, bu platforma iki ay gibi kısa bir süre içinde 230 binden fazla “kafa” yerleştirildiğini belirtiyor. Raporun sonunda www.kanald.com.tr‘den izlenen videolara yer verilirken, bu yıl içinde toplamda 376 milyondan fazla video izlendiği verisini de paylaşıyor.
 
Doğan TV’nin 2013 yılına dair raporunun infografik haline aşağıdan ulaşabilirsiniz.